نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3074
-
الف
+

«اصغر توسلی» کارگردان فصل جدید سریال «روزگار جوانی» شد

«اصغر توسلی» به عنوان کارگردان فصل جدید سریال «روزگار جوانی» انتخاب شد.

به گزارش آی فیلم 2، 20 سال از نشر سریال «روزگار جوانی» می‌گذرد؛ در روزهایی که گمانه‌زنی می‌شود برای ساخت این مجموعه تلویزیونی چه از حیث کارگردانی و چه بازیگران و حتی داستان و وقایعش چه اتفاقی می‌افتد، پیگیری‌ها خبر از انتخاب «اصغر توسلی» به عنوان کارگردان این مجموعه تلویزیونی می‌دهد.

سریال «روزگار جوانی» داستان دانشجوهایی است که به تهران آمده بودند و تصمیم گرفتند تا خانه‌ای را به صورت مشترک اجاره کنند. در ادامه مخاطب شاهد اتفاق‌هایی می‌شد که برای زندگی شخصی و اجتماعی هرکدام از این پنج جوانِ دانشجوی بیست و خرده‌ای ساله می‌افتاد.

«نصرالله رادش»، «امین حیایی»، «بهزاد خداویسی»، «کیهان ملکی» و «مهدی صبایی» 5 بازیگرمحوریبودند که در نسخه پیشین سریال «روزگار جوانی» به ایفای نقش پرداختند.

داستان فصل جدید این سریال حول محورِ دانشجویان دهه 1380 جریان دارد. در این نسخه جدید از ترکیب بازیگران قبلی 2 تا 3 بازیگر حضور پیدا کنند و در جمعِ آن 5 دانشجو و جوانِ قصه قدیمی هم یک نفر در کنار بازیگران جدید سریال به ایفای نقش می‌پردازد.

 تولید فصل جدید سریال «روزگار جوانی» قرار بود اواخر خزان در تهران آغاز شود اما پیگیری‌های جدید نشان می‌دهد فصل جدید این مجموعه در مراحل پایانی نگارش قرار دارد و قرار است پیش تولید آن به زودی آغاز شود.

5 جوان و دانشجوی جدید مثل نسخه قدیمی‌اش بازیگران اصلی داستان هستند و قصه‌های امروزی دارد. به تعبیر تهیه‌کننده نسخه‌ای که در 30 قسمت 30 قصه طراحی شده است. 

«سپهر محمدی» تهیه‌کننده فصل جدید سریال «روزگار جوانی» پیش از این ابراز امیدواری کرده بود کار را بتوانند هرچه زودتر آغاز کنند تا سریال به آنتن اوایل سال 1400 برسد. باید دید کدام‌یک از بازیگران فصل‌های قبلی در این کار حضور خواهند داشت، در حولِ چه داستان‌ها و ماجراهایی می‌گذرد و چه زمانی مقابل کمره می‌رود؟

فصل اول سریال «روزگار جوانی» در سال 1377 به تهیه کنندگی «اصغر توسلی» و کارگردانی «شاپور قریب» و «اصغر توسلی»  ساخته شد و فصل دوم آن نیز در سال 1378 به تهیه کنندگی و کارگردانی «اصغر توسلی» و نویسندگی «علی اکبر محلوجیان» و «فرهاد نقدعلی» از رسانه ملی ایران نشر شد. 

گفتنی است که فصل اول و دوم سریال «روزگار جوانی» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 به نشر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

«روزگار جوانی 3» با بازیگران جدید ساخته می شود

واکنش «کیهان ملکی» به ساخت سریال «روزگار جوانی3»

دانلود سریال «روزگار جوانی» 

دانلود سریال «روزگار جوانی2» 

سریال هایی که هیچ وقت بوی کهنگی نمی گیرند ؛ از «روزگار جوانی» تا «دلنوازان» +تصاویر

م ا

نظر شما
ارسال نظر